Θέλω εσένα στον αγώνα ενάντια στα ιντερνετικά παπαγαλάκια

Εδώ και καιρό, παρακολουθώ κυρίως την τρέχουσα ειδησεογραφία μέσω του Google News και ενός-δυο ειδικότερων site που επισκέπτομαι καθημερινά.  Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να καταλήγω σε πολλά διαφορετικά ιντερνετικά μέσα για να διαβάσω τις ειδήσεις που θέλω μου τραβάν την προσοχή. Εδώ και ένα-δυο χρόνια, είναι παραπάνω από εμφανές πως σε κάποια από αυτά γράφουν πληρωμένοι κομματικοί σχολιαστές της Χρυσής Αυγής.  Διαβάστε μια -οποιαδήποτε- πολιτική είδηση στο Πρώτο Θέμα και θα καταλάβετε τι εννοώ. Τους τελευταίους δυο-τρεις μήνες όμως, έχω παρατηρήσει μια ραγδαία αύξηση και των πασοκοσχολιαστών. Κι όχι μόνο στα φιλοπασοκοκυβερνητικά πόρταλς (έθνος κτλ), αλλά σχεδόν παντού. Αύξηση αναντίστοιχη με το κλίμα που επικρατεί στην κοινωνία. (Εκτός αν κάποιος είδε κάποια ραγδαία αλλαγή στη δημοτικότητα του Μπένι πρόσφατα, να μου το πει να αλλάξω χώρα). Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως αυτό συμβαίνει κυρίως στα site που επιτρέπουν τον ανώνυμο σχολιασμό (Έθνος, Πρώτο Θέμα κ.α.) κι όχι σε αυτά που απαιτείται π.χ. να συνδεθείς με το facebook account σου για να σχολιάσεις.

Στην αρχή γελούσα, αλλά σιγά-σιγά παρατήρησα πως αυτά τα δεκάδες χρυσαυγίτικα, πασοκικά ή νεοδημοκρατικά σχόλια μου προκαλούν απαισιοδοξία. Αυτός είναι κι ο στόχος: Να αλλάξουν το κλίμα κι από εκεί που είναι μια μισητή μειοψηφία να δείχνουν πως είναι πλειοψηφία στην κοινωνία. Να αισθανθούμε μόνοι μας μέσα σε ένα πλήθος απολίτιστων φανατισμένων, κομματικών υπαλλήλων. Αλλά αν αυτοί έχουν κομματικά στελέχη και σχολιαστές υπηρεσίας, εμείς έχουμε τους αριθμούς.  Είναι και θα παραμείνουν μια μισητή μειοψηφία. Γι αυτό πλέον αποφάσισα όποτε επισκέπτομαι μια είδηση να αφήνω και ένα-δυο σχόλια. Αν δεν έχω χρόνο δεν διαβάζω καν κανένα σχόλιο από κάτω. Όταν δεν έχω καθόλου χρόνο δεν γράφω καν επιχειρήματα. Δεν χρειάζεται. Ούτε αυτοί γράφουν. Ο επόμενος όμως που θα διαβάσει, θα ξέρει πως δεν είναι μόνος του. Θα δει πως τα περισσότερα σχόλια είναι ενάντια στη Χρυσή Αυγή, υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, των Αναρχικών, των καταλήψεων ή οτι ενδιαφέρει τον καθέναν και εκνευρίζει Αυτούς 🙂

Γι αυτό λοιπόν, αφήστε κι εσείς μαζί μου την κουτσουλιά σας στο Πρώτο Θέμα, το Έθνος ή όπου αλλού βλέπετε πως μπορείτε. Όσους κομματικούς και να πληρώσουν, είμαστε πολύ περισσότεροι. Θέλω μόνο 5 λεπτά από το χρόνο σας (όπως έλεγε κι ο Γιαννάκης).

gringo

και επιτέλους να συλληφθεί αυτός ο Πάντσο Βίλλα. Έχει γίνει κέντρο ανομίας.

 

  1. #1 by Xanadu on 26 Φεβρουαρίου, 2013 - 7:59 μμ

    δεν εχει νοημα…. προσωπικα, οσες φορες εχω προσπαθησει να σχολιασω σε ολα αυτα τα μεσα (και ειναι πολλες οι φορες, και οχι μονο στις κραυγαλεες περιπτωσεις τυπου Πρωτο Θεμα, αλλα και στα ifestylistika site τυπου Lifo και στην εφημεριδα της κυβερνησεως Καθημερινη) εχω φαει ακυρο, ποτε μα ποτε δε μου εχουν δημοσιευσει σχολιο

    και εγω επειδη κανω παμπολες φορες το λαθος να διαβαζω σχολιασμο, στενοχωριεμαι και δε μπορω να πιστεψω τα σχολια που κυκλοφορουν…. αλλα αν σκεφτεις οτι απο πισω μπορει να κρυβεται ο οποιοσδηποτε, πληρωμενος για να κανει αυτο το πραγμα, τρολ, φασιστες που κυκλοφορει με πολλα ψευδωνυμα και ποσταρει 500 φορες σχολιο στο ιδιο θεμα …. εεεε δε θελει πολυ για να βλεπεις αυτου του επιπεδου τη συζητηση σε ολα αυτα τα ξερασματα της μπλογκοσφαιρας

Σχολιάστε